milkarna.blogg.se

Vi är ett gäng killar som lever efter mottot #Milk #Läfk #Lpk #Jäs #Jussi Vi går i kärrtorps gymnasium allihop, och har jätte kul tillsammans!

Bussen bror

Publicerad 2012-10-01 14:16:53 i AckePacke,

-Dagens tanke= Jag och Anton har bestämt att vi måste ha gf innan nyår annars måste vi trycka varann, var det ett bra val? Jag vet nt vi får se..-

Jag och Anton sitter på bussen nu och vi är påväg hem t mig för att jäsa lite sen milka iväg t stan för att kolla på jacka t Anton, sen ska jag t läkarn o typ kolla nåt kmr nt ihåg vad xDDD. På tal om läkare kan jag berätta om min sjukdomar genom åren. Jag har haft lunginflammation 2 ggr, hade astma när jag var liten, njurproblem, högt blodsocker för jag är coca cola addict och lite annat skit. Något ben har jag aldrig brutit dock, men det är ju såklart för att jag dricker så jävla mycke milk hela tiden (y).
Kanske skriver nåt sen om jag orkar hej då :*.
Anton och jag reppar #läfk #lpk #milk #jussi #jasjuice
Juste btw alla går på Kärrtorp gymnasium! Nån som fråga i kommentarerna haha :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela