milkarna.blogg.se

Vi är ett gäng killar som lever efter mottot #Milk #Läfk #Lpk #Jäs #Jussi Vi går i kärrtorps gymnasium allihop, och har jätte kul tillsammans!

Hej Vgd?

Publicerad 2012-10-03 19:57:30 i

Tjeeeenare kåmpizar Anton här med ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. Dagen har varit jajjsbra, vet inte varför bara en sån dag, hihi käften Nicke. Just nu sitter jag och min lilla fis Axel på Jerusalem-kebab i medis, sväng förbi om ni vill bjussa på lite käk. Fast vi är jävligt mätta. Acke drog 2 kebabtallrikar och jag 1 kebabtallrik och kebab med bröd. Biffarna. Käften Jesper. Imorgon är det torsdag fan vad veckorna går fort, galet. Jag ska ha orientering imorgon. Skulle inte tro det läraräckel.. Tack för mig. Puss på rumpan <3 shout out till Amanda arenander som ville synas på den här feta bloggen med 1000 läsare om dan. Död och hat åt AIK.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-03 20:20:29

Ni får lägga upp fler bilder för alla ni är så äckligt snygga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela