milkarna.blogg.se

Vi är ett gäng killar som lever efter mottot #Milk #Läfk #Lpk #Jäs #Jussi Vi går i kärrtorps gymnasium allihop, och har jätte kul tillsammans!

Käften

Publicerad 2012-10-01 21:55:00 i Allmänt,

Hejsan alla bloggläsare! Jag kom precis hem från Djurgården - Mjällby vilken jävla pissmatch. Det blev 0-1 till mjällby och nu blev jag på dåligt humör. Hata alla! Det blev vev efter matchen och jag nitade väl ca 10-15 man men det är standard, inget speciellt liksom. måste ju stå upp för märket. Men nu ska jag nog gå ut till köket och kolla om vi har nåt gott jag kan äta och titta litt på Jockiboi och hans vänner. Fan världens roligaste videos, garvar läppen av mig varje gång. Ni får ha det så jävla bra! Den som kommer hit med typ någon astight glass och en cola får en puss på rumpan. ///// Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela