milkarna.blogg.se

Vi är ett gäng killar som lever efter mottot #Milk #Läfk #Lpk #Jäs #Jussi Vi går i kärrtorps gymnasium allihop, och har jätte kul tillsammans!

MattekungN

Publicerad 2012-10-04 10:50:24 i AckePacke,

Hej vad händish?

Haha käften Acke, tack. jag sitter på matten och har tråkigt som fan, naser (min mattelärare) pratar på som vanligt men ingen fattar. För er som inte visste det så är matte mitt favorit ämne xD. Jag är grym på det och brukar rätta naser lite då och då haha. Men seriöst matte är mitt favoritämne för det är enkelt, fick alla rätt på mitt senaste prov :D men i alla fall allt är logiskt i matte. Inte som i verkligheten där allt är helt cp och man måste fixa allt o allt ba blir jojjsmojjs och typ blir fucked up. Man Aja hahah man får ta det som det kmr xDD. Hahah Käften allihopa nu ska vi fortsätta på lektionen.

Gulliga bilder från skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela