milkarna.blogg.se

Vi är ett gäng killar som lever efter mottot #Milk #Läfk #Lpk #Jäs #Jussi Vi går i kärrtorps gymnasium allihop, och har jätte kul tillsammans!

Orientering <3

Publicerad 2012-10-09 13:06:01 i AckePacke,

Hej jag heter Acke och jag gillar orientering. Speciellt när man krigar som en jävla nyckelpiga på crack bara för att få E. Min grupp tog alla kontroller förutom en (17 st) på 2 timmar och 7 minuter, och för att man skulle få A måste man ta alla (18 st) och springa på 1 timme. Wtf är de? Tror dom att jag är nån jävla Kokosboll som kan springa hur långt som helst och hur snabbt som helst, seriöst cp:n. Nästa år ska jag fan springa snabbt som ett jävla JAS och vinna. I alla fall tror jag att vi var en av dom som fick mest poäng, eller jag hoppas i alla fall det. Aja hejdå bloggen ses snart ska hem o bada, kanske dra en wurre och sen dö.

#renaskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela