milkarna.blogg.se

Vi är ett gäng killar som lever efter mottot #Milk #Läfk #Lpk #Jäs #Jussi Vi går i kärrtorps gymnasium allihop, och har jätte kul tillsammans!

RisDag

Publicerad 2012-10-03 11:24:10 i AckePacke,

-Dagens tanke= undrar om vår spanska lärare tycker sin frisyr är snygg eller om han bara inte bryr sig alls.-

Tjena mittbena knulla min vadsena :D

Jag och Anton sitter på spanskan och filosoferar om risiga saker, för idag är en "risdag" på en risdag är allt risigt; man kommer försent, inser att man har läxor och kalsongerna sitter lite extra tight så man blir tvungen att fixa till skiten hela tiden.. På risdagar är det enda man kan göra är som sagt att snacka om allt risigt. Hur som helst sitter vi just nu och diskuterar min risiga spanskalärares frisyr, det är som en risig version av någon slags pottfrilla. Lite som en mössa, fast en tunnhårig mössa, en sån mössa som ingen gillar. Men Aja han hugger mig i detta nu för att jag håller på me mobilen så jag måste avsluta detta inlägg nu. Men kom alltid ihåg att efter regn kommer solsken, så eftersom idag är en risdag så kanske morgondagen blir en bra dag :)). Aja hej då och puzz på rumpan bloggen xD

En risig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela