milkarna.blogg.se

Vi är ett gäng killar som lever efter mottot #Milk #Läfk #Lpk #Jäs #Jussi Vi går i kärrtorps gymnasium allihop, och har jätte kul tillsammans!

Så därför man alltid ska ha sina kondomer i bilen..

Publicerad 2012-10-02 18:29:27 i Allmänt,

Min flickvän bjöd hem mig till hennes hus en kväll och när jag ringde på öppnade hennes snygga storasyster och sa att jag skulle komma in sålänge för hennes syster var lite sen. så vi satte i soffan och snacka en stund och plötsligt kryper hon upp bredvid mig och viskar att hon vill ha sex med mig innan hennes syster kommer hem. Jag reste mig genast upp ur soffan och gick mot ytterdörren påväg till min bil. När jag öppnar ytterdörren så står min flickvän där och kramar mig hårt och säger "nu har du vunnit mitt förtroende" jag kramade om henne och sa att jag älskade henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela