milkarna.blogg.se

Vi är ett gäng killar som lever efter mottot #Milk #Läfk #Lpk #Jäs #Jussi Vi går i kärrtorps gymnasium allihop, och har jätte kul tillsammans!

Milker #2

Publicerad 2012-09-29 10:34:00 i Allmänt,

Hej!
Jag heter Jesper Heller och är en av alla som lever för mottot #milkers. Jag är 16 år gammal, går på Kärtrops gymnasium, på linjen sam-sam. Jag trivs bra i min klass samt i skolan. Jag har mina ruttz gubbz i skolan, men de går inte i samma klass. Vi myser på alla tillfällen vi får!

Mer om Jesper!
Jag är en väldigt random person, som gillar att jäsa. Bara ta det lugnt. Jag är väldigt öppen person, samt har rätt störd humor. Som Sebastian spelar jag även datorspel, dock inte lika mycket och lika seriöst längre. Nu är det mest för att det är lite smått kul. Annars då? Jag gillar mina vänner, (Fisken<3Basse) Hoppas ni kommer ha kul ni som läser denna underbara blogg! Jag kommer i alla fall göra ett inlägg per dag, utom de dagar jag inte hinner! Vad kommer jag skriva om? Åsikter, random saker, kanske hur min dag har sätt ut? Ja typ random saker.
Vill bara säga tack till mina #Milkers<3
Reppar #Milk #Läfk #Lpk
Peace

Kommentarer

Postat av: •ANGELiCA;BARWiCH•

Publicerad 2012-09-30 03:55:32

fin blogg, kommer läsa den varje dag!!!!!!!!!! <333333333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela